مجله طنین البوم بهرام رو نقد و بررسی کرد ! خیلی خوبه که مجله های موسیقی از بهرام اسم میبرن و حمایت میکنن حتما دانلود کنین ، لازم به ذکره که موسیقی رپ هیچوقت مورد حمایت مجله ها قرار نمیگرفت و دیگران با این سبک اشنا نیستن حتی خوده مجله که یه نقد بسیار پیش پا افتاده رو انجام داده ،اما همینکه از موسیقی رپ و مهمتر از همه کارای بهرام که جنبه ی سیاسی داره حمایت میشه جای خرسندی داره.
رپ فارسی برای جهانی شدن اول باید ایرانی باشه ( یعنی تو ایران حرفی برای گفتن داشته باشه یا حرف حتی حرف اول رو برنه ) بعد جهانی و همینطور که میبینیم بهرام در این کار پیشرفت خوبی داشته و هدفتش پیشرفت رپ فارسیه ، امیدواریم حداقل بهرام بتونه رپ فارسی رو اول ایرانی و بعد جهانیش کنه
برای خوندن نقد آلبوم به ادامه مطلب (دانلود) برید
برای بحث و گفتگو در مورد این نقد بررسی در تالار گفتمان اینجا کلیک کنید





ادامه مطلب ...


 این بار گروه نقدو بررسی ذره بین آلبوم سکوت را نقد کرد
در این نقد توضیحاتی زیادی در مورد آلبوم داده شده که آلبوم سکوت بهرام رو نقدو بررسی کردن ، حتما این نقد رو بخونین و امیدوارم خوشتون بیاد



ادامه مطلب ...


جمعه 13 خرداد 1390برچسب:بهرام,والپیپر بهرام, :: 1:38 ::  نويسنده : امیر
فول والپیپر

و این هم والپیپر یا پوستر هایی که از عکس های بهرام ساختن و تو اینترنت پخش شده . ما سعی کردیم بیشتر این والپیپرها رو جمع کنیم و در خدمتتون بزاریم ، و اگه کسی هم والپیپری در اختیار داره و میخاد به ما کمک کنه حتما با مدیر سایت تماس بگیره . امیدوارم از این والپیپر ها لذت ببرید .


 



 



ادامه مطلب ...


آلبوم ســــکـــوت

بلاخره بعد از گذشت 3 سال از انتشار آلبوم موفق و فوق العاده 24 ساعت که حرفش هنوز روی زبانها میچرخه و بلاخره بعد از سکوت 3 ساله اعتبار رپ فارس بهرام اینبار با سورپرایز فوق العاده خودش جامعه رپ فارسی رو دگرگون کرد و رپ فارس بعد از مدتی یه تکونی به خودش دید . آلبوم فوق العاده زیبا و محشر سکوت . تو این آلبوم 14 ترک وجود داره که شامل اینترو و اوترو هم میشه که آهنگسازی این آلبوم با  احسان آتور آهنگساز گروه دیوار بود .و به اطلاعتون میرسونم که این آلبوم آخرین همکاری بهرام با گروه دیوار بود ! ( بقیه اطلاعات در مورد آلبوم در ادامه ) امیدوام از این آلبوم خوشتون بیاد .
.



 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

وبلاگ طرفداران بهرام(بهرام دیوار)
بهرام
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران بهرام(بهرام دیوار) و آدرس bahramdivar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 7350
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1